Maturitní práce s obhajobou neboli dlouhodobá maturitní práce
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery, profilová část maturitní zkoušky
Pomáháme zlepšovat znalosti žáků základních škol v první pomoci
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Praxe u sociálních partnerů
Příkad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání, spolupráce se sociálními partnery; průřezová témata
Projektová výuka sexuální výchovy pro žáky základní školy. Ze spolupráce střední zdravotnické a základní školy.
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery, vyučovací metody, péče o zdraví
Skupinová práce žáků s technologem firmy
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání, spolupráce se sociálními patnery
Studenti zemědělské školy se vzdělávali na stáži v Polsku
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Reflexe sociálního partnerství ve Střední škole stavební Jihlava
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce automobilní školy s partnery v rámci projektu
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Mezinárodní spolupráce české a francouzské školy
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce České barmanské asociace se střední a vysokou školou hotelovou a obchodní
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Sociální partnerství a spolupráce firem se SOU elektrotechnickým Plzeň
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Vývoj spolupráce strojírenské školy se sociálními partnery za 20 let
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce se sociálními partnery na Střední škole polytechnické v Olomouci
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Formy spolupráce VOŠ oděvního návrhářství a SPŠ oděvní
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce sklářské školy v Železném Brodě s firmou Preciosa, a.s.
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce stavební školy se sociálními partnery
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Motivace žáků střední školy ke vzdělávání v technických oborech
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Počátky spolupráce se společností Gerresheimer Horšovský Týn
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce školy se sociálními partnery
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Praktické stáže SOŠ ve firmách v kraji Vysočina
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy TKZ Polná, s. r. o. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy WITTE Automotive Nejdek spol. s r. o. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy Česká pošta, s. p. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy BAYER s. r. o. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy BorsodChem MCHZ, s. r. o. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy Slovácké strojírny, a. s. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy Grandhotel Pupp Karlovy Vary, a. s. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy Oblastní nemocnice Příbram, a. s. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy ZEMSPOL České Meziříčí, a. s. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery
Spolupráce firmy ATX – technická kancelář pro komplexní automatizaci s. r. o. se středními odbornými školami
Příklad dobré praxe; téma: Spolupráce se sociálními partnery



Příručka CLIL ve výuce - jak zapojit cizí jazyky do vyučování otevírá možnosti integrované výuky v takovém typu
vzdělávání, ve kterém se plánuje zavést cizí jazyk nebo alespoň prvky cizojazyčné výuky v odborném předmětu.
Pojem odborný předmět používáme pro jakýkoliv vzdělávací obsah nejazykového charakteru, který je vyučován na
jakémkoliv typu a stupni vzdělávání. V příručce o CLIL (Content and Language Integrated Learning), tj. obsahově
a jazykově integrovaném vyučování, naleznete charakteristické rysy pro CLIL v českém prostředí. Snažili jsme se
vymezit důležité principy a cíle CLIL výuky. Zabýváme se také plánováním a realizací CLIL ve vyučovací hodině. Proto
jsme zahrnuli množství praktických příkladů, metodických návodů a doporučení, které by měly sloužit cílové skupině
učitelů nejazykových předmětů základních a středních škol.
Příručka si klade za úkol pomoci těm, kteří uvažují o modulové výuce a chtěli by začlenit moduly do svých školních
vzdělávacích programů nebo je využívat pro rozvíjení mobility žáků a učitelů v rámci ECVET. Příručka se obsahově
skládá ze dvou částí: V první části (kapitola 1–4) popisuje obecně vzdělávací moduly, jejich tvorbu a využití pro
zpracování ŠVP. V další části (kapitola 5) se věnuje využití a zpracování vzdělávacích modulů pro podporu mobility
žáků v rámci systému ECVET .