Výběr jazyka
Cz
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Web není aktualizován od roku 2012

Příloha č. 2: Organizace daltonské výuky na ZŠ a MŠ

soubor přílohy soubor přílohy (141,17 KB)



Vyjádřete, prosím, svůj názor na situaci ve třídách stupněm 1 -5 (známkujte jako ve škole)

 

Ukazatel

Hodnocení

1

Děti dokáží vysvětlit, co obsahuje daltonský způsob práce

 

2

Umí také vysvětlit pravidla spolupráce

 

3

Třída se uspořádáním odlišuje od klasické

 

4

Ve třídě je dostatek  materiálu vhodného pro samostatnou práci

 

5

Žáci aktivně využívají pomůcky- atlasy, encyklopedie, počítače

 

6

Žáci jsou schopni pracovat podle principu odložené pozornosti

 

7

Ve třídě jsou  instrukce pro samostatnou práci s odloženou pozorností

 

8

Žáci si vybírají jiné pracovní místo než  v klasické hodině

 

9

Žáci pracují dobře i mimo přímý dozor učitele

 

10

Žáci pracují s radostí a v pohodě

 

11

Žáci se navzájem nevyrušují

 

12

Žáci si navzájem chtějí pomáhat

 

13

Žáci mají možnost pracovat vlastném tempem

 

14

Žáci mají možnost srovnávat množství dokončené  práce se spolužáky

 

15

Odlišuje se  role učitele od klasické situace

 

DALŠÍ  POZNÁMKY:

Nahoru