soubor přílohy (129,44 KB)
vyučující č. 1:
žák F. J., III.roč.:
1. pol.:
- nepřetížit žáka, u něho „méně bude znamenat více“ !
- neslevit v pečlivosti hry – dbát na stylovoat hry – Mozart
- připravit 1 etudu k pololet.přehrávce :Klusák – Jazz etuda boogie
2.pol.:
- pokračovat v požadavku na stylovou hru,
- rozvíjet technickou zběhlost, připravit se na postup. zkoušku,
- hrát co nejvíce veřejně.
žák C.V., III. roč.:
- k vánoční přehrávce bude mít žák lepší postavení ruky – nemá dosud zafixováno, prolamuje též hodně prsty a zjemní úhoz prstů!
- dále zvládne všechny základní technické prvky klavír. hry, legato,steccato !
- lepší nezávislost rikou dvojhmaty legato
- dbát na správný úhoz prstů /nemá zafixováno/
- ČÍST Z NOT PŘI HŘE!
- připravit 1 etudu na pololet. přehrávku: NKŠ 2.díl č.17
2.pol.:
- postavení ruky zlepšeno, dále sledovat a upevňovat, důraz na nehtový článek, není ještě zafixován sorávný úhoz
- procvičovat důsledně čtení not z listu! Základ.techn. prvky zvládl.
- Alespoň 1x hrát veřejně a připravit se na postup.zkoušku – dle požadavků zadaných klav. sekcí školy
- od 1. 2. 2010 přestoupil do třídy Z. Pelcové /předáno včetně tohoto indiv. plánu/
vyučující č. 2:
žákyně K. B.
Zlepšovat samostatnost v rozboru rytmických celků a jejich nejprve racionálním zvládnutí. Pokračovat ve škole Daniel, upevnit hmatovou jistotu pomocí hry stupnic. V součinnosti s pí Svobodovou – Netrafolka, zvyšovat sebevědomí a schopnost pracovat v kolektivu. Nácvik vibrata, jeho vhodné užití ve skladbách různých období. Rozpracovat do vánoc barokní sonátu.
žákyně H. J.
Docílit návyku pravidelného rozehrávání přídechy. Zvládnout vibrato a jeho vhodné používání. Do vánoc dokončit větší hudební celek v rozsahu do g3, ideálně na adventní koncert. Předchází podrobný rytmický a harmonický rozbor.