soubor přílohy
(137,95 KB)
Dotazník pro učitele ZŠ TGM Studénka
Termín zadání: červen 2010
Cíl dotazníkového šetření:
Vyhodnoťte plnění výchovných a vzdělávacích strategií cíleně sledovaných ve školním roce 2009/10
- strategie, kterými u žáků rozvíjíme klíčovou kompetenci k učení,
 - používání třífázového modelu učení – evokace – uvědomění - reflexe
 
Hodnocení na škále 1 až 4
(1 – pravidelně, cíleně, 2 – téměř pravidelně, 3 – občas, 4 – téměř nikdy)
| 
 
  | 
 
  | 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
| 
 1  | 
 Zdůvodňuji žákům, proč se učí právě tomuto učivu.  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 2  | 
 Používám k přiblížení školy k běžnému životu modelové situace  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 3  | 
 Dodržuji strukturu E-U-R.  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 4  | 
 Používám metody vzhledem k cílům hodin.  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 5  | 
 Používám většinu metod RWCT.  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 6  | 
 Každou hodinu (lekci) zakončuji reflexí.  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 7  | 
 Zadávám žákům dlouhodobější úkoly vzhledem k jejich věku.  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 8  | 
 Dávám žákům příležitost k samostatné práci.  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 9  | 
 Zadávám žákům řešit problémové úlohy.  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 10  | 
 Vedu žáky k práci s více zdroji informací.  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 11  | 
 Vedu žáky ke kladení otevřených otázek.  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 12  | 
 Kladu žákům otázky vyšší řádu (proč, co si myslíš, když porovnáš, když zhodnotíš,….)  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
 
  | 


