Výběr jazyka
Cz
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Web není aktualizován od roku 2012

Příloha č. 10: Oblasti a kritéria pro pololetní a závěrečné hodnocení MŠ

soubor přílohy soubor přílohy (119,05 KB)


OBLASTI a KRITÉRIA pro pololetní a závěrečné hodnocení MŠ

Hodnocení třídy dětí

  1. Složení třídy (počet, pohlaví, odklady, předškolní děti, typ postižení)
  2. Spolupráce s rodiči (ochota spolupracovat, sociální zázemí, vzájemná informovanost…)
  3. Adaptace (délka, obtížnost)
  4. Vzdělávací nabídka v rámci integrovaných bloků (zda vyhovuje, možnost plnění, dosažitelnost očekávaných kompetencí)
  5. Akce (uskutečněné – pozitiva x negativa)

Hodnocení jednotlivých dětí (dle Edukačně hodnotícího profilu)

  1. Sociální vývoj
  2. Komunikace – viz logopedie
  3. Imitace
  4. Motorika
  5. Grafomotorika a kresba
  6. Sebeobsluha
  7. Vnímání
  8. Abstraktně vizuální  myšlení

Zhodnotit současnou úroveň, došlo-li ke zlepšení, zhoršení či jde o stagnaci, návrh plánu

Hodnocení jednotlivých dětí v rámci logopedické péče

  1. Receptivní řeč (reakce na jméno, pokyny, rozumění výkladu)
  2. Expresivní řeč – verbální x neverbální (slovní projev, výslovnost, gestikulace, mimika)
  3. AAK (nácvik alternativního komunikační ho systému, pokroky)

Nahoru