Škola celkem spolupracuje se 120 pracovišti, kde žáci vykonávají odbornou praxi ve čtvrtém ročníku. Jedná se o výrobní podniky, obchodní organizace a organizace státní správy. Rozhodujícím sociálním parterem školy jsou vysoké školy a vyšší odborné školy, kam odchází studovat 70 až 80 procent žáků.
Spolupráce se sociálními partnery se projevuje především v těchto oblastech:
· Zvýšení náboru žáků na SPŠ a VOŠ (především z LK)
· Zvýšení zájmu rodičů o studium žáků na škole
· Projednávání doplnění ŠVP o požadavky rodičů a žáků
· Projednání doplnění ŠVP o požadavky sociálních partnerů
· Snížení počtu absolventů v evidenci nezaměstnaných na úřadu práce
· Poskytování sponzorských darů
· Zájem o delší souvislou praxi ve firmách
· Zvýšené nabídky na exkurze a stáže pro učitelé odborných předmětů
· Vydávání společných učebních a firemních skript
· Upřesnění kompetencí absolventů pro jednotlivé skupiny podnikatelského prostředí
· Zvýšení zájmu žáků o SOČ
· Zvýšení zájmu o absolventy ze SRN (především oboru Elektrotechnika, Strojírenství)



Příručka CLIL ve výuce - jak zapojit cizí jazyky do vyučování otevírá možnosti integrované výuky v takovém typu
vzdělávání, ve kterém se plánuje zavést cizí jazyk nebo alespoň prvky cizojazyčné výuky v odborném předmětu.
Pojem odborný předmět používáme pro jakýkoliv vzdělávací obsah nejazykového charakteru, který je vyučován na
jakémkoliv typu a stupni vzdělávání. V příručce o CLIL (Content and Language Integrated Learning), tj. obsahově
a jazykově integrovaném vyučování, naleznete charakteristické rysy pro CLIL v českém prostředí. Snažili jsme se
vymezit důležité principy a cíle CLIL výuky. Zabýváme se také plánováním a realizací CLIL ve vyučovací hodině. Proto
jsme zahrnuli množství praktických příkladů, metodických návodů a doporučení, které by měly sloužit cílové skupině
učitelů nejazykových předmětů základních a středních škol.
Příručka si klade za úkol pomoci těm, kteří uvažují o modulové výuce a chtěli by začlenit moduly do svých školních
vzdělávacích programů nebo je využívat pro rozvíjení mobility žáků a učitelů v rámci ECVET. Příručka se obsahově
skládá ze dvou částí: V první části (kapitola 1–4) popisuje obecně vzdělávací moduly, jejich tvorbu a využití pro
zpracování ŠVP. V další části (kapitola 5) se věnuje využití a zpracování vzdělávacích modulů pro podporu mobility
žáků v rámci systému ECVET .