Zaslaný příspěvek posoudí odborní pracovníci NÚOV, popřípadě externí spolupracovníci.
Hodnotit se bude zejména to, zda příspěvek je přínosný pro ostatní školy, věcně správný, srozumitelný a publikovatelný. Bude-li posudek kladný, bude s autorem (autory) uzavřena smlouva a příspěvek bude postoupen k edičnímu zpracování.
Pokud bude příspěvek posuzovateli shledán za přínosný, avšak bude vyžadovat menší úpravy, bude autor vyzván, aby příspěvek dopracoval.
Příspěvek, který nebude doporučen k publikování, bude autorovi vrácen.
Příspěvek, který bude zveřejněn, bude honorován ve výši 400,- – 500,- Kč za jednu normostranu podle kvality a přínosu příspěvku.
Pro psaní příspěvků si stáhněte a použijte následující šablonu.
Pokud si nejste jisti o tom, že zamýšlený příspěvek je vhodný a publikovatelný, můžete zaslat nejprve jeho podrobnější anotaci.
Poznámka:
Uvedený postup shromažďování příspěvků a požadavky na jejich zpracování se týkají projektu Kurikulum S. Učitelé mají možnost prezentovat své příklady dobré praxe i v jiných projektech. Jeden a tentýž příspěvek však smí být publikován pouze jednou.



Příručka CLIL ve výuce - jak zapojit cizí jazyky do vyučování otevírá možnosti integrované výuky v takovém typu
vzdělávání, ve kterém se plánuje zavést cizí jazyk nebo alespoň prvky cizojazyčné výuky v odborném předmětu.
Pojem odborný předmět používáme pro jakýkoliv vzdělávací obsah nejazykového charakteru, který je vyučován na
jakémkoliv typu a stupni vzdělávání. V příručce o CLIL (Content and Language Integrated Learning), tj. obsahově
a jazykově integrovaném vyučování, naleznete charakteristické rysy pro CLIL v českém prostředí. Snažili jsme se
vymezit důležité principy a cíle CLIL výuky. Zabýváme se také plánováním a realizací CLIL ve vyučovací hodině. Proto
jsme zahrnuli množství praktických příkladů, metodických návodů a doporučení, které by měly sloužit cílové skupině
učitelů nejazykových předmětů základních a středních škol.
Příručka si klade za úkol pomoci těm, kteří uvažují o modulové výuce a chtěli by začlenit moduly do svých školních
vzdělávacích programů nebo je využívat pro rozvíjení mobility žáků a učitelů v rámci ECVET. Příručka se obsahově
skládá ze dvou částí: V první části (kapitola 1–4) popisuje obecně vzdělávací moduly, jejich tvorbu a využití pro
zpracování ŠVP. V další části (kapitola 5) se věnuje využití a zpracování vzdělávacích modulů pro podporu mobility
žáků v rámci systému ECVET .