Zástupci řídícího týmu projektu seznámili pedagogické pracovníky s výsledky šetření o výukových metodách na školách, s průběhem přípravy profilové maturitní zkoušky v osmi oborech vzdělávání i s výsledky monitoringu profilové maturitní zkoušky na vybraných odborných školách v květnu a červnu 2010. Informovali je také o výsledcích šetření mezi lektory ohledně jejich znalostí školních vzdělávacích programů.
Porada pilotních škol
Na začátku listopadu 2010 proběhla další porada zástupců 27 pilotních škol zapojených do projektu Kurikulum S. Na poradě vystoupilo několik zástupců těchto škol s prezentacemi svých výukových metod, podoby a průběhu profilových maturitních zkoušek.



Příručka CLIL ve výuce - jak zapojit cizí jazyky do vyučování otevírá možnosti integrované výuky v takovém typu
vzdělávání, ve kterém se plánuje zavést cizí jazyk nebo alespoň prvky cizojazyčné výuky v odborném předmětu.
Pojem odborný předmět používáme pro jakýkoliv vzdělávací obsah nejazykového charakteru, který je vyučován na
jakémkoliv typu a stupni vzdělávání. V příručce o CLIL (Content and Language Integrated Learning), tj. obsahově
a jazykově integrovaném vyučování, naleznete charakteristické rysy pro CLIL v českém prostředí. Snažili jsme se
vymezit důležité principy a cíle CLIL výuky. Zabýváme se také plánováním a realizací CLIL ve vyučovací hodině. Proto
jsme zahrnuli množství praktických příkladů, metodických návodů a doporučení, které by měly sloužit cílové skupině
učitelů nejazykových předmětů základních a středních škol.
Příručka si klade za úkol pomoci těm, kteří uvažují o modulové výuce a chtěli by začlenit moduly do svých školních
vzdělávacích programů nebo je využívat pro rozvíjení mobility žáků a učitelů v rámci ECVET. Příručka se obsahově
skládá ze dvou částí: V první části (kapitola 1–4) popisuje obecně vzdělávací moduly, jejich tvorbu a využití pro
zpracování ŠVP. V další části (kapitola 5) se věnuje využití a zpracování vzdělávacích modulů pro podporu mobility
žáků v rámci systému ECVET .