Zpracování výsledků měření získaných v laboratorních cvičeních z chemie: Samostatná práce žáků
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání; průřezové téma: Informační a komunikační technologie
Sortiment učňovských masných výrobků: SKUPINOVÁ TVORBA KATALOGU
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání; průřezové téma: Informační a komunikační technologie
Katalog cukrářských výrobků, skupinová práce žáků
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání; průřezové téma: Informační a komunikační technologie
Můj návrh značky/loga: Návrh známky, loga a její zpracování v programu CorelDRAW
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání; průřezové téma: Informační a komunikační technologie
Cesta ke grafickému obrazu firmy: Výroba firemního manuálu v grafickém programu CorelDRAW
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání; průřezové téma: Informační a komunikační technologie
Cestujeme u nás i po světě: Tvorba plakátu ve dvojicích na téma „Podívejte se s námi“
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání; průřezové téma: Informační a komunikační technologie
Vánoce slavných a známých osobností: Skupinová příprava vánočních pokrmů podle receptů osobností
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání; průřezové téma: Občan v demokratické společnosti
Francouzská kuchyně – Projektový den k tematickému celku pokrmy cizích kuchyní
Příklad dobré praxe ; téma: Odborné vzdělávání
Kopidlenský kvítek – projekt žáků zahradnické školy
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání; žákovský projekt: Odborný
Využití SMS zpráv ve výuce předmětu písemná a elektronická komunikace
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání
Propojení odborného výcviku a teoretického vyučování v oboru pekař
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání
Aktivizace žáků v hodinách biologie – tematický celek Trávicí soustava
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání
Projekt Spojení školy s praxí
Příklad dobré praxe; téma: Odborné vzdělávání; průřezová témata: Člověk a svět práce, informační a komunikační techologie



Příručka CLIL ve výuce - jak zapojit cizí jazyky do vyučování otevírá možnosti integrované výuky v takovém typu
vzdělávání, ve kterém se plánuje zavést cizí jazyk nebo alespoň prvky cizojazyčné výuky v odborném předmětu.
Pojem odborný předmět používáme pro jakýkoliv vzdělávací obsah nejazykového charakteru, který je vyučován na
jakémkoliv typu a stupni vzdělávání. V příručce o CLIL (Content and Language Integrated Learning), tj. obsahově
a jazykově integrovaném vyučování, naleznete charakteristické rysy pro CLIL v českém prostředí. Snažili jsme se
vymezit důležité principy a cíle CLIL výuky. Zabýváme se také plánováním a realizací CLIL ve vyučovací hodině. Proto
jsme zahrnuli množství praktických příkladů, metodických návodů a doporučení, které by měly sloužit cílové skupině
učitelů nejazykových předmětů základních a středních škol.
Příručka si klade za úkol pomoci těm, kteří uvažují o modulové výuce a chtěli by začlenit moduly do svých školních
vzdělávacích programů nebo je využívat pro rozvíjení mobility žáků a učitelů v rámci ECVET. Příručka se obsahově
skládá ze dvou částí: V první části (kapitola 1–4) popisuje obecně vzdělávací moduly, jejich tvorbu a využití pro
zpracování ŠVP. V další části (kapitola 5) se věnuje využití a zpracování vzdělávacích modulů pro podporu mobility
žáků v rámci systému ECVET .