VYHODNOCENÍ NÁZORŮ ODBORNÍKŮ Z PRAXE NA JEDNOTNÉ ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY
Důležitou zpětnou vazbu ke kvalitě vytvořených jednotných zadání poskytují zástupci sféry výkonu povolání, pro která jsou žáci příslušných oborů vzdělání připravováni. Zpracování stanovisek k jednotným zadáním 2010/2011 organizovala Hospodářská komora ČR a do expertního posuzování zapojila 68 odborníků z praxe. Publikace obsahuje shrnující informace o výsledcích expertního posuzování a dalším využití získaných poznatků.
Koncepce nové závěrečné zkoušky – verze 2010
Materiál obsahuje aktuální podobu vývoje Nové závěrečné zkoušky v oborech středního vzdělání s výučním listem zpracovanou v NÚOV na podzim roku 2010.
Realizace závěrečné zkoušky podle jednotného zadání ve školním roce 2010/2011
Materiál je určen ředitelům a pracovníkům škol, které budou připravovat závěrečné zkoušky podle jednotného zadání. Dovědí se, jak mají s jednotným zadáním bezpečně nakládat a jaká jsou obecná pravidla pro přípravu jednotlivých zkoušek.
Vyhodnocení připomínek škol k jednotným zadáním ve školním roce 2009/2010
V rámci národního projektu Nová závěrečná zkouška bylo ve školním roce 2009/10 vytvořeno celkem 98 jednotných zadání uplatnitelných ve 116 oborech vzdělání.
Metodika tvorby jednotného zadání
Metodika tvorby jednotného zadání školní rok 2010/2011, obory vzdělání kategorie H Romana Jezberová a kol. Vydal Národní ústav odborného vzdělávání v Praze 2010
Metodika tvorby jednotného zadání
Metodika tvorby jednotného zadání školní rok 2010/2011, obory vzdělání kategorie E Romana Jezberová a kol. Vydal Národní ústav odborného vzdělávání v Praze 2010
Vyhodnocení názorů odborníků z praxe na JZZZ ve školním roce 2009/2010
Věra Vašáková a kol. Vydal NÚOV 2010