Úkolem výstupní/hodnoticí části vzdělávacího modulu je jasně specifikovat způsob ukončení vzdělávacího modulu a popsat požadavky kladené na absolventy. Součástí této části popisu vzdělávacího modulu by mělo být i vymezení doporučené literatury či jiných informačních zdrojů.
Způsob ukončení vzdělávacího modulu
- návrh, jakým způsobem budou hodnoceny výsledky vzdělávání v závěru vzdělávacího modulu a jakých metod je možné pro toto hodnocení využít (např. písemná, ústní nebo praktická zkouška, projekt, znalostní testy apod.)
Hodnocení výsledků vzdělávání
- tato část úzce souvisí se způsoby ukončení vzdělávacího modulu, jsou zde pro každý výsledek vzdělávání uvedena kritéria, na jejichž základě bude hodnocen výkon posluchače;
- kritéria jsou orientační informací pro posuzování toho, zda bylo dosaženo vzdělávacích cílů, popisují, jak se přesvědčit, zda a v jaké míře bylo dosaženo předpokládaných výsledků vzdělávání.
Doporučená literatura
- obsahově tato část souvisí především s obsahem vzdělávacího modulu, ale zdůvodu přehlednosti je řazena jako poslední položka;
- doporučuje se zahrnout studijní literaturu, ta bude rozčleněna na základní tituly a rozšiřující literaturu, která poslouží posluchačům s hlubším zájmem o danou problematiku;
- výběr literatury by měl být přiměřeně rozsáhlý a zohledňovat nejnovější poznatky v daném oboru, ale současně musí být přiměřený studijním předpokladům posluchačů.