- Zásadním výstupem této aktivity bude koncepčně řešené, technologicky dobře vybavené a fungující informačně poradenské pracoviště (call centrum), které se bude opírat o datovou základnu ISA+. Call centrum bude příslušníkům cílových skupin poskytovat rovněž individuální, generované informace přesahující možnosti samoobslužného využívání informačního systému ISA+.
- Informace, návrhy a doporučení týkající se volby vzdělávací dráhy budou poskytovány prostřednictvím telefonických a e-mailových dotazů. Centrum bude službou pro široké spektrum zájemců o vzdělávání, výchovné-kariérové poradce na školách i v mimoškolních poradenských pracovištích. Na základě poznatků z činnosti poradenského pracoviště budou zjištěny nové potřeby a požadavky jedinců, případně zachyceny nedostatky v systému informačních poradenských služeb.
- Průběžně budou zpracovávány a zveřejňovány informace, které přispějí ke zvýšení informovanosti pedagogických a poradenských pracovníků, budou ale sloužit i široké veřejnosti ke zjištění možností středního a vyššího odborného vzdělávání s důrazem na prevenci před různými problémy, které souvisejí s výběrem vzdělávací dráhy, případně s její korekcí.
Web není aktualizován od roku 2012