ࡱ> -( / 0DArialngsRomanPPؖׯ0ؖDTimes New RomanPPؖׯ0ؖ DWingdingsRomanPPؖׯ0ؖ@ . @n?" dd@  @@``   p m8 ****21// ..5    HH,,  ()     0AA @8#/$037? ʚ;ʚ;g4CdCdׯ0vppp@  <4ddddT0P80___PPT10 pp?  %O  =<,F NA`E CESTA K VLASTNMU HODNOCEN $$,VZkladn umleck akola J.B.Foerstera JI N-*JAK A M TO ZA ALO& .1994  ustanoven umleckch sekc (`koln umleck rada) a volba jejich vedoucch (budovn tmu  v t dob jen intuitivn) Pozice vedoucho sekce = karira-dole~itost-zodpovdnost Role v sekci = mm sv msto, je slyaet moj odborn nzor a nebojm se ho vyslovit ` T # H.0PRO ? JAK? CO S TM?rok 1998  prvn mal dotaznk hodnocen cel sekce: Co se nm lb-nelb? (v sekci, ve akole, co a jak dlme) Co se nm daY-nedaY? Co s tm chceme udlat? panovala ve akole OBAVA z kritiky (~e bude apatn pYijata; obava z kritiky druhho bez pocitu bezpe ) u itel nevdli, co pYesn maj hodnotit (apatn formulovan cle)5#0/(LEVA, POCIT BEZPE Dovodem bylo : pYekvapen ze shody ve zhodnocen jednotlivch oddlen = shoda vtainy = vtainov nzor, kter m vhu! zjiatn z uvdomn si svch nedostatko dYve, ne~ na n pouk~ druz donucen ke zmn myalen   ..kde J mm problm? za pYiznn mch nedostatko se nic nestalo nachzme Yeaen  spoluprce s kolegy ALE: pokud si neuvdomuji sv nedostatky  pYijde ne ekan tvrd kritika nsleduje MOJE zloba  zklamn - naatvn na DRUH pak musm hledat cestu, jak z toho ven  ae mi to ale Yeknou ONI @@N =02CHCEME ZNT I NZORY }Kn(`UR sestavila prvn dotaznk pro ~ky, ale apatn pYlia mnoho otzek = mnoho odpovd = nemo~nost vyhodnocen dotaznku Dovod?  Byl velmi airoce zamYen na hodnocen vaeho! Nsleduje II.fze (za pol roku) Stanoveno 5 otzek + mo~nost se sm anonymn vyjdYit a vsledek? ZHODNOTITELN! Pou en: Cle mus bt skute n stanoveny: specifick  mYiteln  akceptovateln  reln - asov  R ";+G1 R ^1PPXPRAVA NA PILOTN RVP ZUV SWOT analza))(DCel dosavadn PROCES nm zmnil zposob myalen: hodnotit relnji, ale i objektivnji prci svou i druhch za ali jsme hledat ta sprvn slova, u it se pYesn a vsti~n vyjadYovat Umme popsat naae siln strnky  slab strnky (intern analza) pYle~itosti - hrozby (extern analza)2XX2*SEBEHODNOCEN U ITELn TmY desetiletm procesem jsme dospli i k sebehodnocen. PYprava  pYedem zadny Yeditelkou konkrtn otzky vaem pedagogom Nervozita z neznmho (oboustrann)  obava z  kobere ku Probh osobnho jednn  zklidnn  ujasnn  navr~en opatYen - pochvala  chue do prce  vstYcnost  DnVRNOST!! (opt oboustrann) Zjiatn  otevYenost bez postihu, bez existen nho ohro~en ;E:>,k m S3 ZVR Jsme schopni objektivnji vidt konkrtn vci  nedostatky i pozitiva Umme zkonkretizovat problm Umme navrhnout Yeaen Velk pYnos procesu  od vgn a nekonkrtn kritiky k jasnmu pojmenovn problmu  k navr~en jeho Yeaen  BEZ zbyte nch EMOC Zmna myalen  thneme za jeden provaz `kola jsme MY  a jakou si ji pYejeme mt, takov musme bt POZOR!!! Neplst si hodnocen s kdrovnm zPPG(=+4Dkuji Vm za pozornost, Bc. Jaroslava Komrkov, Yeditelka Zkladn umleck akoly J.B.Foerstera Ji n,Qk 0` 3fff` 3R|:33` ff` ffmo` #fT=` WXcmwnI` v^Xf̙` 3f` ff~bWf3>?" dd@,?lKd@    @ `  n?" dd@   @@``PR    @ ` `0p>> <4( (  (bT  ^ ( " ^ ( c BWC DEFy2@ IB *CN, me;>VvK W !vVJ5ka2IBIBBD@`" ^ ( c B>CBDEF@ >BB>B>B @`" > ( c \BC)DEdFny2@ha))qWs%Fl&N Y1bQiha48@`"  ( c tBCDEpFzy2@ Xv02PzNPFW p(E;%N:<@`" 2 ( T?d?" '6 2 ( T?yd?",\2  ( T?d?"    ( <8D " `}  XKlepnutm lze upravit styl pYedlohy nadpiso.- -  ( 0$G " `  Klepnutm lze upravit styly pYedlohy textu. Druh roveH TYet roveH tvrt roveH Pt roveH,    `  ( 0M "` `  B*   ( 0S "`   D*  ( 0W "` `  D* H ( 0޽h ? 3fff___PPT10i. A+D=' ;= @B + default /0   ,T (  ,bT  ^ , " ^ , c BWC DEFy2@ IB *CN, me;>VvK W !vVJ5ka2IBIBBD@`" ^ , c B>CBDEF@ >BB>B>B @`" > , c \BC)DEdFny2@ha))qWs%Fl&N Y1bQiha48@`"  , c tBCDEpFzy2@ Xv02PzNPFW p(E;%N:<@`" 2 , T?d?" '6 2 , T?yd?",\2  , T?d?"    , <g "p  XKlepnutm lze upravit styl pYedlohy nadpiso.- -  , 0j " `    ^Klepnutm lze upravit styl pYedlohy podnadpiso.0 0  , 0$U "` `  B*   , 0n "`   D*  , 0\x "` `  D* H , 0޽h ? 3fff___PPT10i. A+D=' ;= @B +}00 0$(  r  S  ,p  r  S l , `    H  0޽h ? 3fff___PPT10i.Vдu+D=' ;= @B +} /0 @$(  r  S  ( `}   r  S 0 ( `  H  0޽h ? 3fff___PPT10i.V`,+D=' ;= @B +} /0 P$(  r  S ݝ ( `}   r  S  (M `  H  0޽h ? 3fff___PPT10i.VB+D=' ;= @B + /0 `~(  r  S S7 ( `}  7 r  S 7 (9 7 RB  s *DC&H  0޽h ? 3fff___PPT10i.V+D=' ;= @B +} /0 p$(  r  S ?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root EntrydO)Current UserSummaryInformation(4PowerPoint Document(fDocumentSummaryInformation8