ࡱ> `!++? $a|"&v ) xڕyTU?˽{:&=䚙{K eRd4丠('E40wPQ07fGGH\tcz}{?'" $(PةI-&o?tOu~maj_{XsBHیOKa|,Һڑr#ۛm ?nsec%^2@`|Hƙ:\F/ =PXvIY+HbeYKTrs_1|{nȇtS(L)*/)L\g9F^+.U%鮇Nu3hq.quLbq漛oS2StɼLwL4)TŞ 2毊yzQ׌Ty]Ζ(#NړGWB]M&*T˄S\9rL 0aP]ԋC/U|tou޾#O%̗,u|SP qpos|r>{/Ie sg)(wֺt C9RoLQTL>H =˖rmOs ~V?sTQpk`".3sz.|kA-Q*<֔M74|Gl34|F􉉧%f-7c)_ %)aԣSƢYh2A_iF 3XlDƛ4집&*gQ Mh|+0OsW?칿#6g8\&6?$ߛ 릍.ru̐b'w2gfogv{$TMPf%y>>M)Xl\drW6hY)d>5Ifo7ہ=w$}YiJyM޲<+򱩃gT3<\,b"1Z{Bw|!AW3|_?>[ʑyՔa&TF2ִyh^fL33e'3rQutf#M@yW %=HSKgytmnuT`us..[t Dl<yZCl) ,B[,E[7Rww;%Nyw˻c]"ҕrTNpAh;zKuIK O I,I}`' |ed*F_C3dfS2\e^dޗjuՁF{Cֻ/{Xb GvtP7mo"6z^Bޕ 5i1T\iTw!=rꯣY0.X $Y;qkpZoȐx5gJ0bȣH4RqiL2ޕ~/Hk5mfxSԣ|MwMo kҘ6a%9#ܤcRDx]+b@Jq p?u֪ZziЛV/S4@Έ]hK p )țT -"d; Ga1\k!La}W}@Ыt@Qs"t}B;/+CX5(y;g9޽-<>'yG2t<ߣ+\ ?`xˀ`AUC-EGc6OW YE6̢2&[Td; Ga1\k!L﷤bk-]8Kr* ~3Q'P#2짫uقr:2!T `QsU1w0Z5q;n~s-(~T~^5( / 0DArialngs0XX, 0DTahomags0XX, 0" DWingdings0XX, 0 A . @n?" dd@  @@``    ?%      >>**..** 21 ()  5    ()   21 g    5    //HG  //..  //,,HG HG,,HG ./056;=>?@,2$+? $a|"3 0AA@8#$3ʚ;ʚ;g4ididU 0pppp@ <4dddd$w 0X, 80___PPT10 pp?  %zSpokojen u itel  spokojen ~k aneb zkuaenosti s hodnocenm>>(Pro konferenci projektu  Cesta ke kvalit zpracovala Mgr. Alena Hradlkov NNB I. Musme chttV  Ve velkch vcech i chtt znamen hodn ,**(8Autoevaluace m vznam, kdy~ Vakola a lid v n ji provdj, proto~e se chtj dozvdt, jak se jim v jejich prci daY orientuje se na to, co oni sami pova~uj za podstatn je provdna se souhlasem u itelskho sboru a je vnmna pozitivn vede k sebereflexi na rovni individuln, institucionln i sebereflexi veden akoly. d,+  EII. Jak za tHNutno zskat pro tuto myalenky ostatn kolegy, nebo alespoH skupinku sympatizanto Stanovit problmy, kter maj bt Yeaeny Formulovat zkouman problm Vymezit zkladn kritria spanosti pro sledovanou oblast Stanovit postup organizace sbru dat Vyhodnotit Vyu~t vsledko  provst korekce %Z%JIII. Spokojen u itel  spokojen ~k&&`kola je mstem jak pro ~ky, tak pro u itele Cesta ke kvalit akoly vede pYes zvyaovn vzdlanosti a motivace u itelo*x&J :Nmty, m motivovat u itelerzjiaeovat potYeby u itelo, zajmat se o jejich nzory napY. na vybaven akoly, na aspekty vuky, kter ve akole postrdaj nabzet mo~nosti pro vjezdn zasedn sboru spojen se vzdlvnm cel sborovny a spoznnm jinho prostYed nabzet mo~nosti dalaho vzdlvn, studijnch pobyto, zprostYedkovat zkuaenosti ze studijnch pobyto vzahrani  navzat spoluprci sdalami akolami vregionu, zprostYedkovat celmu sboru nvatvu jin akoly vzjemn hospitace ve akole, ukzkov hospitace pro kolegy hodnocen u itelo vedenm akoly (hodnotc Yzen rozhovory){PPpPPsPP`PPxP: ZPro  provdt systematick hodnocen u itelo?..u itel potYebuje mt jistotu, ~e jeho pojet pedagogick prce je akceptovno vedenm akoly i kolegy evaluace a autoevaluace je vznamnm prostYedkem rozvoje u itelovy profesionality prostYednictvm dalaho vzdlvn evaluace je prostYedkem motivace, kladn vyjdYen uspokojuje potYebu uznn je podmnkou diferencovanho finan nho ocenn u itelovy prcegPgp  dIV. Jak nstroje vyu~vme pro hodnocen ve akole3381. Testy Kalibro  standardn testy, kter zadvme v 7. tYdch - esk jazyk, matematika, ciz jazyk, humanitn a pYrodovdn zklad. 2. Testy SCIO  standardn testy, kter zadvme v5. a 9. tYdch, zjemci zYad ~ko maj mo~nost vypracovat testy v8. tYd. Vyu~vme testo zmatematiky, eskho jazyka, anglickho jazyka a obecnch studijnch pYedpoklado. 3. ast vcelosttnm projektu `kola a j i Mapa akoly  dotaznky pro u itele, veden akoly, pro ~ky i pro rodi e khodnocen jednotlivch strnek akoly  1x za 3 rokyP { + t   n4. Analza tvrtletnch prac zmatematiky  pYi stejnm zadn prac porovnn vsledko vjednotlivch tYdch vro nku, porovnn svsledky pololetnho hodnocen, porovnn svsledky prac vminulch ro ncch 5. Analza kontrolnch diktto z eskho jazyka a jazykovch rozboro  dtto 6. Analza akolnch seaito, ~kovskch kn~ek  1x za pololet 7. Analza  srovnvacch provrek z eskho jazyka a matematiky ve 4. a 5. tYdchjZ*Dc1  8. Dotaznky  pro rodi e smYujc ke kvalit akoly a otzkm, kter ns jako veden zajmaj 9. Dotaznky  pro u itele (dle potYeby cca 2x  3x ro n)  zjiaeujeme nzory na vybaven akoly, na to, jak pYijmaj napY. novou koncepci, apod. 10. Dotaznky  pro ~ky (napY. pYed a po skon en projektovch dno) 11. Dotaznky ve tYdch na klima tYdyj`P S 8( "12. Prov pozorovn  vzjemn hospitace u itelo vhodinch (v pYpad, ~e pYi hospitaci objevme takov kvality, kter nelze neukzat ostatnm kolegom), hospitace vyu ujcch 9. tYd v5. tYdch (poznn a pYipomenut vuky), hospitace za najcch kolego vhodinch kolego zkuaenjach 13. Pozorovn prce jednotlivch u itelo  pYi vykonvn innost mimo vuku, pYi rozhovorech sdtmi, apod.BZ *F Z14. Hospitace vhodinch  vychzej zceloro nho plnu se zamYenm na pYedem stanoven priority. PYed hospitac probh pYed hospita n rozhovor zamYen na to, kter kl ov kompetence u ~ko budou rozvjeny, pYpadn kter proYezov tmata budou zaYazena vhodin 15. Pohospita n rozhovory su iteli  u itel po hospitaci vyplHuje tzv. List ksebehodnocen vzdlvac prce a na zklad tohoto hodnocen probh rozhovor PP  16. Hodnotc Yzen rozhovory su iteli  1x ro n  hodnocen prce u itele, kter vychz z vlastnho sebehodnocen u iteli sporovnnm hodnocen  jak to vid veden akoly  samozYejm na zklad vaech dostupnch prostYedko &( &V. Probh hodnocen1. Vkonnostn kritria nejdole~itja: nastaven  laeky , uvdomn si, jak prce pedagoga je ~douc vzhledem krealizaci akolnho vzdlvacho programu i vzhledem ke kvalit akoly poskytuj objektivn informace o kvalit a rovni prce pedagoga umo~Huj posoudit u itelovu prci vroznch oblastech, podle vsledku se bu zamYit na zlepaovn nebo na pYedvn zkuaenost ostatnm u itelom4ZtZu!2. Zkladn okruhy pro hodnocen""|Kvalita vzdlvac prce u itele Kvalita vchovnho posoben u itele Odborn znalost Motiva n posoben, reprezentace a pozitivn propagace akoly Osobn iniciativa a ochota spolupracovat :Sebevzdlvn, udr~ovn a zvyaovn kvalifikace vsouladu spotYebami akoly Spoluprce srodi i, odpovdnost za informovanost vo i rodi om i vo i kolegom -3. Stupnice hodnocen pro jednotliv kritria..\Kvalita vzdlvac prce u itele  zva~nost 5//1  u itel nem ujasnno, kter vzdlvac strategie podle `VP bude rozaiYovat, prce nen zcela systematick, je vnovna pouze minimln nebo ~dn pozornost vcviku komunikativnch dovednost, ~ci dosahuj promrnch vsledko, znalosti neum vtainou prakticky pou~t; frekvence znmek nen odpovdajc. 2  u itel m ujasnno, kter vzdlvac strategie podle `VP bude rozaiYovat, metodick postupy jsou pYipraven, avaak ne zcela promyalen; je vnovna mal pozornost vcviku komunikativnch dovednost; ~ci jsou aktivn zapojovni do vyu ovn, ale neprojevuje se to na jejich nrostu znalost, vdomost i tenYskch dovednost, pYpadn dochz ke zhoraovn vsledko; frekvence znmek je odpovdajc; jsou zaYazovny vyu ovac postupy vedouc kodstraHovn navy a pasivity ~ko; jsou zaYazovny strategie, kter podporuj dovednost samostatnho u en; vzdlvn je diferencovan podle schopnost ~ko 3  u itel m promyaleno, kter vzdlvac strategie podle `VP bude rozaiYovat, metodick postupy pYipraven a promyalen, ~ci jsou aktivn zapojovni do vyu ovn, je vnovna pozornost vcviku komunikativnch dovednost, ~ci dosahuj promrnch pYpadn nadpromrnch vsledko, odpovdajc frekvence znmek; jsou vyu~vny zkuaenosti ~ko, jejich vchoz znalosti a dovednosti; jsou zaYazovny strategie, kter vedou kschopnosti zskvat, zpracovvat a prezentovat informace; na konci hodiny jsou pravideln vyhodnocovny dosa~en cle 4  ~ci jsou aktivn zapojovni do vyu ovn, metodick postupy pYipraven a inn, probh vcvik komunikativnch dovednost; vsledky, srovnvacch provrek a testo jsou na dobr rovni, tYda su itelem spolupracuje, dosahuje stabiln dobrch vsledko, u itel je schopen vst pedagogickou praxi, pYpadn ji vede; frekvence znmek jak2P  zpsemnho, tak zstnho zkouaen je odpovdajc; na konci hodiny jsou pravideln vyhodnocovny dosa~en cle, ~ci jsou vedeni kaplikaci u iva; 5  ~ci jsou aktivn zapojovni do vyu ovn, vyu ovn je nzorn svyu~itm dostupnch pomocek, ~ci jsou vedeni ksebehodnocen, je klasifikovn stn i psemn projev; promyalen utvYen komunika nch dovednost (ve vuce cizch jazyko kladen doraz na interaktivn komunikaci ve skupin, vmatematice na hledn alternativnch zposobo Yeaen zadanch kolo); vevaech pYedmtech zadvn loh tkajcch se funk n gramotnosti, vsledky srovnvacch provrek, testo i diagnostiky ten jsou velmi dobr, tYda se pod vedenm vyu ujcho zlepauje, u itel je schopen vst pedagogickou praxi, pYpadn ji vede; frekvence znmek jak zpsemnho, tak zstnho zkouaen je odpovdajc; ~ci jsou vedeni kdovednosti u it se u it a pracovat spolu. 2PP<Odborn znalost  zva~nost 5  1  pYevaha frontln prce ve vuce, nepravideln vyu~vn dostupnch didaktickch pomocek 2  vyu~vn aktivizujcch metod prce vhodinch, dle potYeby zaYazovan skupinov prce i tmov spoluprce, vyu~vn audiovizuln techniky nebo dostupnch didaktickch pomocek 3  vyu~vn aktivizujcch metod prce vhodinch, vyu~vn po ta e pro vlastn pYpravy i pro vuku ~ko, vyu~vn po ta o pro pYpravu ~ko na vyu ovn, pravideln vyu~vn audiovizuln techniky, dle mo~nost interaktivn tabule, tvor  pYstup kpYprav na vyu ovn i ksamotnmu procesu u en; vede ~ky kaplikaci u iva 4  vyu~vn projekto vhodinch, tvoYiv i innostn u en vhodinch, vyu~vn vaech dostupnch pomocek v etn interaktivn tabule, pYpadn i vroba vlastnch pomocek, vyu~vn mezipYedmtovch vztaho ve vyu ovacch hodinch2RPDMotiva n posoben, reprezentace a pozitivn propagace akoly  zva~nost 4KK1  probouz a udr~uje zjem o sv vyu ovac pYedmty (~ci maj zjem astnit se akolnch i okresnch kol sout~), avaak se nepodl aktivn na reprezentaci a pozitivn propagaci akoly, nepYipravuje ~ky na sout~e systematicky nebo neprojevuje ochotu astnit se snimi vyhlaaovanch sout~; dv podklady kprezentaci akc na webov strnky akoly 2  probouz a udr~uje zjem o pYedmt, (~ci maj zjem o dala formy vzdlvn i o ast vsout~ch), podl se aktivn na organizovn akc akoly (olympidy, akoln kola sout~), ~ky na tyto sout~e vrmci mimoakoln innosti pYipravuje, vede krou~ky; dv v asn a pln podklady kprezentaci na webovch strnkch akoly, dv podklady kprezentaci prce akoly vregionlnm tisku, pYpadn hled a realizuje dala mo~nosti prezentace akoly na veYejnosti 3  samostatn navrhuje a realizuje sdtmi a u iteli akoln kola sout~, pravideln pozitivn propaguje akolu, vede krou~ky, jeho ~ci dosahuj stabiln vynikajcch vsledko vsout~ch; dv v asn podklady kprezentaci na webovch strnkch akoly, prezentuje akolu vodbornm tisku bYPJvp Osobn iniciativa a ochota spolupracovat  zva~nost 4 *96$ 1  standardn plnn povinnost (dozory, v asn nstupy do hodin, pYchod na pracoviat, kontroly seaito, obalen u ebnic, veden ~ko kaetYen majetkem, kontrola poYdku ve tYd po posledn vyu ovac hodin); tmY se nezapojuje do ~ivota akoly, nepodl se na pYprav spole nch programo, jen minimln se astn mimoakolnch ~kovskch akc. 2  aktivn ast vprci MS i PK , upozorHuje na problmy, navrhuje Yeaen problmo, aktivn sleduje dn ve akole, je vstYcn pYi Yeaen problmovch situac, sm Yea problmy vrmci sv pravomoci, snaha problmovch situacm pYedchzet. Sleduje nabdku dostupnch pomocek, aktivn dv nvrhy v etn cenovch nabdek kdoplnn pomocek ve svm kabinet. Sna~ se zapojovat do ~ivota akoly, asto podporuje svoj pYtomnost konn mimoakolnch akc pro ~ky a spole enskch setkn srodi i. 3  aktivn ast vprci MS i PK, aktivn sleduje dn ve akole, sm Yea problmy vrmci sv pravomoci, podl se na doplHovn pomocek a aktivn napomh pYi vylepaovn materilnho vybaven kabinetu, tYdy i akoly, sleduje nabdky a nov trendy, zavd je o vuky; aktivn pYedv sv zkuaenosti ostatnm kolegom vrmci MS i PK. Zapojuje se aktivn do ~ivota akoly  podle svch mo~nost se podl na pYprav spole nch programo akoly. Spoluorganizuje mimoakoln akce pro ~ky a spole ensk setkn srodi i.]P]Sebevzdlvn, udr~ovn a zvyaovn kvalifikace vsouladu spotYebami akoly  zva~nost 4\\1  ast na jednorzovch akcch (nejsou vyhledvny aktivn vzdlvac akce smYujc ke vzdlvn voblasti vyu ovanch pYedmto ani podle smrnice o dalam vzdlvn)) 2  pravideln ast na jednorzovch akcch vsouladu se smrnic akoly o dalam vzdlvn pedagogickch pracovnko, aktivn pYstup ke vzdlvn, pravideln ast na vzdlvacch akcch cel  sborovny a vjezdnch poradch 3  pravideln ast na jednorzovch akcch tkajcch se nejnovjach trendo voblasti metodiky vuky vyu ovanch pYedmto, systematick vzdlvn voblasti ovldnut klvesnice desetiprstovou hmatovou metodou i systematick vzdlvn voblasti jazyko, ast na akcch PAU, Kritick myalen, akolen k`VP 4  pravideln ast jak na jednorzovch akcch tkajcch se ovldnut strategi vsouvislosti s`VP, sou asn i ast na dlouhodobjach vzdlvacch akcch i systematick studium dlouhodobho rzu (kurzy, vzdlvac cykly) vsouladu se smrnic o dalam vzdlvn pedagogickch pracovnkoP0Vlastn probh hodnocenBHodnocen provede zstupce Yeditele v sou innosti s Yeditelkou akoly Sebehodnocen dle stejnch kritri provede pracovnk Xzen rozhovor  obhjen hodnocen, pYedlo~en portfolia Podkovn za prci Vzva k vyjdYen pYipomnek, pYn, npado, nmto etnost hodnocen 1x za akoln rok "P"'Pracovn hodnocen Jmno a pYjmen & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & Hodnotitel: & & & & & & & & & & & & & & & & & Datum: & & & & ...Hh(+Nroky Zva~nost StupeH hodnocen Skre 1. Kvalita vzdlvac prce 5 0 1 2 3 4 5 2. Kvalita vchovnho posoben 4 0 1 2 3 4 3. Odborn znalost 4 0 1 2 3 4 4. Motiva n posoben, reprezentace 5 0 1 2 3 4 a pozitivn propagace akoly 5. Osobn iniciativa a ochota 5 0 1 2 3 spolupracovat 6. Sebevzdlvn, udr~ovn 4 0 1 2 3 4 a zvyaovn kvalifikace vsouladu spotYebami akoly 7. Spoluprce srodi i, odpovdnost 4 0 1 2 3 za informace vo i rodi om i vo i kolegom Shodnocenm jsem byl seznmen dne: & & & & & & & & & & & & & Podpis hodnocenho: & & & & & & & & Podpis vedoucho:& & & & & & & & $PlnRVI. Hodnocen u itelo  dotaznk pro ~ky**Hodnocen u itele ~ky  ~ci maj dobrou pYle~itost hodnotit prci svch u itelo, neboe maj mo~nost je sledovat opakovan. Pro zskn zptn vazby mo~e u itel pou~t vlastn jednoduchou anketu nebo krtk dotaznk. Ten se zamYuje na tyto aspekty vuky:pYstup k~kom, empatie atmosfra vhodinch schopnost motivovat ~ky kprci trplivost schopnost u itele pYijmat kritiku srozumitelnost a pYehlednost vkladu poskytovn zptn vazby ~kom spravedlivost doraz na rozvoj dovednost etnost skupinovho vyu ovn rozvoj samostatnho uva~ovn ~ko pomoc a podpora ~kom celkov spokojenost svukou u itelefPf( 4PYloha  }ci o u itelchD Jako vaae u itelka potYebuji vdt, jak vykonvm svou prci. Ztohoto dovodu se vs chci zeptat na vaae nzory.Dotaznk nemuste podepisovat; tk se u itele, nikoliv ~ka. Na nsledujcch Ydcch naleznete Yadu vlastnost a dovednost, podle kterch lze hodnotit u itele. Ne~ zaakrtnete odpov, pYe tte si pozorn jednotliv mo~nosti Pro ka~dou otzku zaakrtnte pouze jednu zmo~nost A, B, C nebo D Pokud si odpovd nejste pln jisti, zaakrtnte tu odpov, kter vm pYipad nejpYhodnja Pokud se knkter otzce nechcete vyjdYit, nechte ji nevyplnnu Pokud byste mi chtli jeat nco sdlit, napiate sdlen na konec dotaznku Bute za ka~dou cenu otevYen. $PP)"1) ATMOSFRA A vjeho/jejch hodinch je dobr atmosfra, ctm se v~dy velmi dobYe B vtainou se ctm dobYe C nkdy se ctm dobYe D vtainou se nectm dobYe 2) POBDKA KPRCI A um pYimt tYdu kprci pYjemnm zposobem B vtainou pYimje tYdu kprci C nkdy tYdu nepYimje kprci D vtainou se mu/j nepodaY pYimt tYdu kprci 3) PXSTUP KE TXD A m pro ~ky pochopen, um se vctit do pocito ~ko B m pro ~ky vcelku pochopen C m neutrln pYstup, mlokdy hovoY sjednotlivmi ~ky D je lhostejn/ $ P *&4) ELN A pracuje svelkm elnem B vtainou pracuje svelkm elnem C pracuje, jako by byl/a bez ~ivota D pracuje znudn a jako by byl/a bez ~ivota 5) TRPLIVOST A je trpliv/ B je vtainou trpliv/ C je asto trpliv/ D je netrpliv/ 6) REAKCE NA KRITIKU A je schopen/schopna pYijmout kritiku svch hodin B je mo~no snm/n diskutovat o jeho/jejich hodinch C ke kritice svch hodin nen pYlia otevYen/ D nepYipouat jakoukoli kritiku svch hodinPPQ+#7) PLNOVN A v~dycky vme, co mme dlat B vtainou vme, co mme dlat C nkdy vme, co mme dlat D mlokdy vme, co mme dlat 8) VKLAD A vysvtluje ltku jasn, stru n, dr~ se tmatu B jeho/jej vklad je vtainou srozumiteln C jeho/jej vklad je asto nejasn D jeho/jej vklad asto nedv ~dn smysl 9) KONTROLA PRCE }Kn A pravideln kontroluje naai prci B pYle~itostn kontroluje naai prci C zYdkakdy kontroluje naai prci D nikdy nekontroluje naai prciPP w ,$*10) SPRAVEDLNOST A jsem spokojen/a stm, jak u itel/ka znmkuje moji prci B jsem vtainou spokojen/a stm, jak u itel/ka znmkuje moji prci C jsem asto nespokojen/a stm, jak u itel/ka znmkuje moji prci D jsem nespokojen/a stm, jak u itel/ka znmkuje moji prci 11) DOVEDNOSTI A vnuje velkou pozornost ncviku obecnch dovednost, kter nm umo~n uchopit jeho/jej pYedmt B vnuje pozornost ncviku obecnch dovednost, kter nm umo~n uchopit jeho/jej pYedmt C pYle~itostn vnuje pozornost ncviku obecnch dovednost, kter nm umo~n uchopit jeho/jej pYedmt D nevnuje pozornost ncviku obecnch dovednost, kter nm umo~n uchopit jeho/jej pYedmt 12) SKUPINOV PRCE A vjeho/jejch hodinch pracujeme pravideln ve skupinch B vjeho/jejch hodinch nkdy pracujeme ve skupinch C vjeho/jejch hodinch zYdka pracujeme ve skupinch D vjeho/jejch hodinch nikdy nepracujeme ve skupinchPPP5BA;-%13) PODPORA SAMOSTATNHO UVA}OVN A nechv ns, abychom vaechno, co mo~eme, objevili sami B pravideln nm zadv takov koly, pYi nich~ musme samostatn objevovat C ob as nm zadv takov koly, pYi nich~ musme samostatn objevovat D nikdy nm nezadv takov koly, pYi nich~ musme samostatn objevovat 14) POMOC A bedliv sleduje, zda nkdo nem problmy sjeho/jejm pYedmtem, a je v~dy pYipraven/a pomoci B vtainou pYijde na to, ~e nkdo m problmy sjeho/jejm pYedmtem, a sna~ se stm nco udlat C asto nev, ~e nkdo m problmy sjeho/jejm pYedmtem D nevam si, zda m nkdo problmy sjeho/jejm pYedmtem 15) VSLEDEK A vjeho/jejch hodinch se toho hodn nau m B vjeho/jejch hodinch se toho pomrn hodn nau m C vjeho/jejch hodinch se toho pYlia mnoho nenau m D vjeho/jejch hodinch se toho nau m mloPOP" 8 * Dkuji za pozornost. "%Pokusm se dnes mt radost ze ~ivota, i kdy~ plody mnohch mch innost jsou v nedohlednu.\\PH  0` 33PP` 13` 3333` Q_{` 333fpKNāvI` j@v۩ῑ΂H>?" dd@,?n<d@ `7 `2@`7``2 n?" dd@   @@``PR    @ ` ` p>> h `   (    <t" 4 0  Td" 4 0  <@"U_ 4 0  TԌd">& 4 0  Nt"P 4 0  <ؒ"p 4 0  C x?d?"bUv 4 0$   <p #" `   XKlepnutm lze upravit styl pYedlohy nadpiso.- -   0 "   Klepnutm lze upravit styly pYedlohy textu. Druh roveH TYet roveH tvrt roveH Pt roveH,    `   6 "]}  F*0   6 "] }   H*0   6h "]T}  H*0B  s *޽h ? 333380___PPT10.(г% Smsice   0 ` X  (  T +  "+bb P@ # "Dwoh  s *"PP  Bd" P@bb P 0  # "Nyh  s *"P    Bd"P 0 z   <" a*h   s *"    f?d?"+)*   Bϖ ?#" ` p  XKlepnutm lze upravit styl pYedlohy nadpiso.- -   0h " `    ^Klepnutm lze upravit styl pYedlohy podnadpiso.0 0  6 "`p   J* 0  6 "`p   L*"0  68 "`  L*"0B  s *޽h ? 333380___PPT10.(г% 0L0   0(  x   c $t  p  x   c $  `    H  0޽h ? 33___PPT10i.wXP+D=' Y = @B +  0L0 p0(  x  c $-9     9  x  c $.9    9  H  0޽h ? 3333___PPT10i.yXw+D=' Y = @B +  0L0 0(  x  c $39     9  x  c $l49    9  H  0޽h ? 3333___PPT10i.zX~A+D=' Y = @B +  0L0  0(  x  c $DS9     9  x  c $T9    9  H  0޽h ? 3333___PPT10i.{XLt+D=' Y = @B +  0L0 00(  x  c $]9     9  x  c $^9    9  H  0޽h ? 3333___PPT10i.|X +D=' Y = @B +  0L0 @ 0(   x   c $ܛ9     9  x   c $9    9  H   0޽h ? 3333___PPT10i.|XN+D=' Y = @B +  0L0 P0(  x  c $9     9  x  c $x9    9  H  0޽h ? 3333___PPT10i.}X@+D=' Y = @B +  0L0 `0(  x  c $D9     9  x  c $9    9  H  0޽h ? 3333___PPT10i.~X $+D=' Y = @B +  0L0 p0(  x  c $9     9  x  c $<9    9  H  0޽h ? 3333___PPT10i.X}Q!+D=' Y = @B +  0L0 0(  x  c $,9     9  x  c $9    9  H  0޽h ? 3333___PPT10i.Xp`+D=' Y = @B +  0L0  0(   x   c $9     9  x   c $d9    9  H   0޽h ? 3333___PPT10i.X@(t+D=' Y = @B +  0L0 $0(  $x $ c $\9     9  x $ c $@9    9  H $ 0޽h ? 3333___PPT10i.XQ+D=' Y = @B +  0L0 (0(  (x ( c $<]       x ( c $^      H ( 0޽h ? 3333___PPT10i.X+D=' Y = @B +  0L0 ,0(  ,x , c $O       x , c $3      H , 0޽h ? 3333___PPT10i.XPq +D=' Y = @B +  0L0 0F(  0x 0 c $<~        0 c $      "p`PpH 0 0޽h ? 3333___PPT10i.Xn.+D=' Y = @B +  0L0  80(  8x 8 c $       x 8 c $x      H 8 0޽h ? 3333___PPT10i.X0~+D=' Y = @B +  0L0  <0(  <x < c $       x < c $      H < 0޽h ? 3333___PPT10i.X0k+D=' Y = @B +  0L0  @*(  @x @ c $       r @ S Г     H @ 0޽h ? 3333___PPT10i.X`+D=' Y = @B +  0L0 @ H0(  Hx H c $0       x H c $      H H 0޽h ? 3333___PPT10i.XД+D=' Y = @B +  0L0 P L0(  Lx L c $ܙ       x L c $      H L 0޽h ? 3333___PPT10i.X˚+D=' Y = @B +  0L0 ` P0(  Px P c $       x P c $      H P 0޽h ? 3333___PPT10i.Xۉ+D=' Y = @B +  0L0 p T0(  Tx T c $L       x T c $X      H T 0޽h ? 3333___PPT10i.XK+D=' Y = @B +  0L0  X0(  Xx X c $ )     )  x X c $X)    )  H X 0޽h ? 3333___PPT10i.X!+D=' Y = @B +  0L0 0 D0(  Dx D c $)     )  x D c $)    )  H D 0޽h ? 3333___PPT10i.X@+D=' Y = @B +  0 P0(  x  c $p,)     )  x  c $H-)    )  H  0޽h ? 3333___PPT10i.X0+D=' Y = @B +  0L0  \0(  \x \ c $J)     )  x \ c $J)    )  H \ 0޽h ? 3333___PPT10i.XOr+D=' Y = @B +  0L0  `0(  `x ` c $5)     )  x ` c $0)    )  H ` 0޽h ? 3333___PPT10i.Xp+D=' Y = @B +}  0 `$(  r  S 0[)     )  r  S \)    )  H  0޽h ? 3333___PPT10i.X$+D=' Y = @B +}  0 $(  r  S z)     )  r  S p{)    )  H  0޽h ? 3333___PPT10i.X^+D=' Y = @B +}  0 $(  r  S ̚     r  S     H  0޽h ? 3333___PPT10i.X`l+D=' Y = @B +}  0 $(  r  S )     )  r  S )    )  H  0޽h ? 3333___PPT10i.XQ +D=' Y = @B +}  0 $(  r  S 8)     )  r  S $)    )  H  0޽h ? 3333___PPT10i.X}!+D=' Y = @B +}  0 $(  r  S )     )  r  S )    )  H  0޽h ? 3333___PPT10i.X0<+D=' Y = @B +  0L0 4(  4x 4 c $)     )   4 c $)    )  "p`PpR 4 C *Aj0299125z / 9 H 4 0޽h ? 3333___PPT10i.Xq+D=' Y = @B +}  0 $(  r  S W)     )  r  S \e)    )  H  0޽h ? 3333___PPT10i.X+D=' Y = @B +roje` [lX&a  \ #0'wq)'pW:DN!# +-1Oh+'0|; hp    (4<8Cesta ke kvalit - zkuenosti s hodnocenm pracovnkAlaBlendsAla8Microsoft Office PowerPoint@p^$@:wX@#[? G8:g  Q  y--$xx--'33--$,4 4 ,,--'-::--$ , 5 5 , ,--ff--$ , 5 5 , ,----$ , 55, ,----$,55,,----$,55,,----$,55,,---'--$4<<44--'---$ 3 <<3 3--X--$3<<33--݌--$3<<33----$3<<33----$3<<33----$3<<33----$3<<33---'QA   2( ~~ll[[JJ99%%rraaOO>>--xxffUUDD5678&'() 0123 !"4$+,-./&'() * !"#$%  WD'--$ * = = * *--'---$89988-- --$89988--"""--$89988--$$$--$89 9 88--&&&--$ 8 9 9 8 8--)))--$ 8 9 9 8 8--+++--$ 8 9 9 8 8-------$ 8 998 8--000--$89988--222--$89988--444--$89988--666--$89988--888--$89988--:::--$89988--===--$89988--???--$89988--AAA--$89988--CCC--$89988--EEE--$89988--HHH--$89988--JJJ--$89988--LLL--$89988--NNN--$89988--QQQ--$89988--SSS--$89 9 88--UUU--$ 8 9!9!8 8--WWW--$!8!9"9"8!8--YYY--$"8"9#9#8"8--[[[--$#8#9$9$8#8--]]]--$$8$9%9%8$8--___--$%8%9&9&8%8--aaa--$&8&9'9'8&8--ddd--$'8'9(9(8'8--fff--$(8(9)9)8(8--hhh--$)8)9*9*8)8--jjj--$*8*9+9+8*8--lll--$+8+9,9,8+8--nnn--$,8,9-9-8,8--ppp--$-8-9.9.8-8--sss--$.8.9/9/8.8--uuu--$/8/90908/8--www--$0809191808--zzz--$1819292818--|||--$2829393828--~~~--$3839494838----$4849595848----$5859696858----$6869797868----$7879898878----$8889999888----$9899:9:898----$:8:9;9;8:8----$;8;9<9<8;8----$<8<9=9=8<8----$=8=9>9>8=8----$>8>9?9?8>8----$?8?9@9@8?8----$@8@9A9A8@8----$A8A9B9B8A8----$B8B9C9C8B8----$C8C9D9D8C8----$D8D9E9E8D8----$E8E9G9G8E8----$G8G9H9H8G8----$H8H9I9I8H8----$I8I9J9J8I8----$J8J9K9K8J8----$K8K9L9L8K8----$L8L9M9M8L8----$M8M9N9N8M8----$N8N9O9O8N8----$O8O9P9P8O8----$P8P9Q9Q8P8----$Q8Q9S9S8Q8----$S8S9T9T8S8----$T8T9V9V8T8----$V8V9W9W8V8----$W8W9Y9Y8W8----$Y8Y9Z9Z8Y8----$Z8Z9[9[8Z8----$[8[9]9]8[8----$]8]9^9^8]8----$^8^9`9`8^8----$`8`9a9a8`8----$a8a9c9c8a8----$c8c9d9d8c8----$d8d9f9f8d8----$f8f9h9h8f8----$h8h9j9j8h8----$j8j9l9l8j8----$l8l9n9n8l8----$n8n9p9p8n8----$p8p9r9r8p8----$r8r9t9t8r8----$t8t9w9w8t8----$w8w9y9y8w8----$y8y9{9{8y8----${8{998{8----$89988----$89988----$89988----$89988----$89988----$89988---'@Arial-. 332 ) Spokojen u."SystemP9-@Arial-. 33 2 )Dc.-@Arial-. 332 )Iitel z.-@Arial-. 33 2 )W.-@Arial-. 332 )^ spokojen .-@Arial-. 33 2 ).-@Arial-. 33 2 ).-@Arial-. 33 2 )k.-@Arial-. 332 4aneb zku.-@Arial-. 33 2 4<.-@Arial-. 33!2 4@enosti s hodnoceno.-@Arial-. 33 2 4.-@Arial-. 33 2 4m.-@"Tahoma-. +2 IPro konferenci projektu .-@"Tahoma-.  2 IK.-@"Tahoma-. 2 INCesta ke kvalit.-@"Tahoma-.  2 Ije.-@"Tahoma-.  2 Il.-@"Tahoma-. 2 Io zpracovala.-@"Tahoma-. 2 V; Mgr. Alena .-@"Tahoma-.  2 VPHrad.-@"Tahoma-.  2 VZ.-@"Tahoma-.  2 V[lkov.-@"Tahoma-.  2 Vc.-՜.+,0T     Pedvdn na obrazovce<# 'ArialTahoma WingdingsSmsice>Spokojen uitel spokojen k aneb zkuenosti s hodnocenmI. Musme chttAutoevaluace m vznam, kdyII. Jak zat&III. Spokojen uitel spokojen kNmty, m motivovat uitele.Pro provdt systematick hodnocen uitel?3IV. Jak nstroje vyuvme pro hodnocen ve kole Snmek 9 Snmek 10 Snmek 11 Snmek 12 Snmek 13V. Prbh hodnocen"2. Zkladn okruhy pro hodnocen Snmek 16.3. Stupnice hodnocen pro jednotliv kritria/Kvalita vzdlvac prce uitele zvanost 5 Snmek 19Odborn znalost zvanost 5 KMotivan psoben, reprezentace a pozitivn propagace koly zvanost 49 Osobn iniciativa a ochota spolupracovat zvanost 4 \Sebevzdlvn, udrovn a zvyovn kvalifikace vsouladu spotebami koly zvanost 4Vlastn prbh hodnocenhPracovn hodnocen Jmno a pjmen Hodnotitel: Datum: ...*VI. Hodnocen uitel dotaznk pro ky Snmek 27Ploha ci o uitelch Snmek 29 Snmek 30 Snmek 31 Snmek 32 Snmek 33 Dkuji za pozornost. Snmek 35 Pouit psmaablona nvrhuNadpisy snmk#Root EntrydO)`g]@PicturesCurrent User2SummaryInformation(;_,michekmichekinistrator  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root EntrydO)PicturesCurrent UserSummaryInformation(;PowerPoint Document(,DocumentSummaryInformation8