- prakticky nulové zkušenosti se systematicky pojatým přenosem kreditů v oblasti odborného vzdělávání a přípravy,
- malá připravenost školské i mimoškolské sféry na možnost formalizovaného/systémového přenosu kreditů,
- málo přesvědčivé důkazy o fungování přenosu kreditů na vyšších vzdělávacích úrovních (ECTS),
- atomizace programů odborného vzdělávání vedoucí k vynucenému přechodu programů počátečního vzdělávání do modulárního uspořádání,
- další příspěvek k celkovému nežádoucímu růstu regulace v systému vzdělávání,
- rozpornost a malá kompatibilita přístupu sledujícího cestu rozvoje národních rámců kvalifikací (v ČR NSK) a ECVET,
- vysoká míra neujasněnosti a nepropracovanosti konceptu ECVET na evropské úrovni,
- hrozba devalvace hodnoty vzdělání,
- hrozba znehodnocování „českých kvalifikací" v rámci Evropy.
Web není aktualizován od roku 2012